۱۳۹۴ بهمن ۲۲, پنجشنبه

جنگ انتخاباتی باندها بر سر برجام


درحالي كه باند رفسنجاني و روحاني از توافق برجام به عنوان برگ خود درنمايش انتخابات عليه باند رقيب استفاده ميكنند، باند خامنه اي برجام را پوچ توصيف كرده و مي گويند نظام در شاخصهاي اقتصادي دچار پس رفت شده است.
درواكنش به سخنراني اخير روحاني ومدال دادن وي به تيم مذاكره كننده رژيم كه طي آن برجام را دستاورد مهم رژيم توصيف كرد، پاسدار حسين شريعتمداري نماينده خامنه‌اي در كيهان، گفت: اين‌ها با ارائه دستاوردهاي بادکنکي که شيريني آدامسي دارد(و) با تعريف و تمجيد فراوان از برجام، آن را به عنوان دستاورد معرفي مي‌کنند. در حالي اين دستاوردها همگي پوچ و توخالي هستند، آنها در تلاش‌ هستند اين تلقي را در مردم ايجاد کنند که باز هم به آن‌ها رأي بدهند. (فارس 19بهمن  94)
هم‌چنین حداد عادل از سرکردگان باند خامنه‌ای در مجلس رژيم گفت: هنوز یک نتیجه مثبت هم از پسابرجام ندیده‌ایم. (ما پس از برجام) به جنگ‌طلب، خشونت‌طلب و دلواپس بودن متهم شده‌ایم آنان تحریم‌های موشکی را جایگزین تحریم‌های هسته‌ای کردند.
جواد کریمی قدوسی عضو دیگر مجلس رژیم نیز گفت: «پس از اجرای برجام مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نه تنها حل نشده، بلکه در بعضی شاخصهای اقتصادی دچار پس‌رفت شده‌ایم و این موضوع نگران‌کننده است». (تسنیم 20/10/94)
اسدالله عسگراولادی، از اتاق بازرگانی رژیم گفت: «با گذشت 22 روز از اجرایی شدن برجام مطلع شدیم، نه تنها مبادلات دلاری لغو تحریم نشده، بلکه تمام مبادلات ارزی به داخل هم هنوز متوقف است». (تسنیم 19/11/94)
هم چنينآخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در رابطه به قراردادهاي اقتصادي آخوند روحاي گفت: بازار برای ماست یا فرانسه؟؛ جنس چند سال مانده را به ما می فروشند و از سوی دیگر خبری از پول های بلوکه شده نیست.
وي اضافه كرد: «تحریم نعمت بود، قدر آن را ندانستیم  نباید بگذاریم قدرت به دست نا اهلان و دلدادگان به غرب بیفتد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر