۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

درگیری باندی و افشای دزدیهای نزدیکان آخوند روحانی


چهارشنبه ۵ اسفند 24.02.2016
کیهان خامنه ای در شماره امروز چهارشنبه ۵ اسفند با عنوان ”پشت پرده اعتدال در نامه مستند ۴ نماینده به رئیس جمهور“ نوشت: ”چهار تن از نمایندگان مجلس در نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، با تشریح برخی موارد ویژه خواری و مفسده‌آمیز در حوزه‌های منتسب به دولت و نزدیکان دولتمردان، خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان عالی اجرایی درباره این شبهات و ابهامات شدند“.

در قسمتی از این نامه که توسط علیرضا زاکانی، الیاس نادران، حسین نجابت و احمد امیرآبادی از اعضای مجلس ارتجاع از باند خامنه ای نوشته خطاب به آخوند روحانی آمده است: ”جنابعالی آیا از وزیر نفت کنونی خود آقای بیژن نامدار زنگنه سوال کرده اید، چرا فروش گاز ایران در ۷ سال نخست قرارداد کرسنت را با یک پنجم قیمت گاز ایران و با قیمت نازل 17/5 دلار در هر هزار مترمکعب (یک پنجم قیمت گاز ایران) و در ۱۸ سال بعد از آن هم تقریبا با اندکی بیش از دو برابر قیمت هفت سال اول به امارات تعهد (بسیار کمتر از قیمت واقعی) کرده است.
در ادامه این نامه آمده است: ”لطفا از محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و معاونتان بپرسید قریب صد میلیون تومان رشوه دریافتی را برابر اسناد موجود برای کدام فعالیت خداپسندانه در حزب جنابعالی (اعتدال و توسعه) از دیگر دلال فراری قرارداد کرسنت (علی ترقی جاه) دریافت کرده است؟
ارتباط آقای ناصری با شرکت بدنام و وابسته به دستگاه امنیتی انگلیس و رانت خوار «هندوجا» در انگلیس برای دلالی و بخصوص تنظیم قراردادهای نفتی ایران چیست؟
آیا از پورسانت هفت و نیم درصدی آقای سیروس ناصری اطلاع دارید؟ مبلغ این پورسانت برای آقای ناصری از فروش۴ میلیون تن FLNG در سال بالغ بر شش صدو پنجاه میلیارد تومان در سال خواهد شد.
آیا از اقدام برادرتان حسین فریدون و تیم اقتصادی همراهش در دلالی‌ها بویژه در حوزه ارز در سال‌های قبل به‌عنوان کاسبان تحریم برای دور زدن تحریمها و امروز به‌عنوان کاسبان برجام مطلع هستید؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر