۱۳۹۴ بهمن ۱۴, چهارشنبه

رفسنجانی:‌ دچار تفرقه‌ای شده‌ایم که راه‌ها بسیار عوض شده است


در ادامه مخاصمات باندی، در آستانه نمایش انتخابات، رفسنجانی روز دوشنبه12بهمن، در مراسمی به مناسبت دهه زجر رژیم طی سخنانی در فرودگاه مهرآباد باند خامنه ای را به دلیل رد صلاحیت نوه خمینی جلاد مورد حمله قرار داد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی گفت: ”صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد که یکجا بنشینید و داوری کنید؟ برای مجلس و دولت و جاهای دیگر و اختیارات را در دست بگیرید؟ چه کسی اجازه داد که اسلحه برای شما باشد و تریبون‌ها برای شما باشد؟ چه کسی اجازه داد که تربیون‌های نماز برای شما باشد و صداوسیما برای شما باشد؟ چه کسی به شما این‌ها را داد؟ … زمانی که باید همه به هم تبریک بگوییم هدیه بدی به بیت امام دادید“.
وی با اعتراف با تشدید درگیریهای باندی طی سالهای اخیر،

گفت: ”متاسفانه طی سال‌های اخیر دچار تفرقه‌ای شده‌ایم که راه‌ها بسیار عوض شده است. حتی روحانیونی که در انقلاب دستی بر آتش نداشتند، در آن تفرقه سهیم‌اند و شرایطی را که به وجود آورده‌اند که کار به اختلافات واقعی کشیده شده است“.
رفسنجانی با اشاره به سفر آخوند روحانی به ایتالیا و فرانسه گفت: ”امروز اقلیتی که همواره مزاحم بوده و هستند با وجود اینکه سفر رئیس‌جمهور به کشورهای اروپایی دستاوردهای بزرگی به همراه داشته، در حال سمپاشی هستند و می‌گویند برجام نتیجه داد اما برای پاریس. آنها نمی‌دانند که قرارداد چیست چراکه اگر بدانند نباید این حرف‌ها را به زبان بیاورند“.

مطالب مرتبط را در اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر