۱۳۹۵ تیر ۱۵, سه‌شنبه

فراخوان خانم رجوی : تضمین امنیت لیبرتی توسط آمریکا و ملل‌متحد تا انتقال همه به خارج از عراق

خانم مریم رجوی شورای امنیت و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به محکومیت قاطع حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی فراخواند.

به دنبال موشک باران امشب لیبرتی توسط شبه‌نظامیان وابسته به نیروی تروریستی قدس، مریم رجوی ، با درود به پایداری پرشکوه و قهرمانانه مجاهدان لیبرتی و آرزوی بهبودی کامل برای مجروحان این حمله جنایتکارانه گفت:
موشک‌باران لیبرتی آنهم پس از یک محاصره ظالمانه پزشکی، دارویی و غذایی که 8روز است ادامه دارد، نشان‌دهنده وحشت فاشیسم دینی حاکم بر ایران از مجاهدین و مقاومت ایران است که آن را تنها تهدید موجودیت خود می‌داند.
به همین دلیل رژیم آخوندها با هر راه‌حلی برای لیبرتی که متضمن امنیت ساکنان باشد مخالف است و در آن کارشکنی می‌کند و تنها گزینه مطلوب رژیم یا وادار کردن ساکنان لیبرتی به تسلیم و دست کشیدن از مبارزه یا نابودی فیزیکی آنان است.
خانم مریم رجوی شورای امنیت و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به محکومیت قاطع حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی فراخواند و گفت: حال که هیچ تردیدی در مورد نیات رژیم آخوندی برای به راه‌انداختن قتل‌عامهای بیشتر در لیبرتی نمانده است، اقدام فوری دولت آمریکا و ملل‌متحد برای تضمین و تأمین امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی تا زمانی که همه آنها عراق را ترک کنند ضرورت مضاعف پیدا می‌کند. وی تأکید کرد: این منطبق بر تعهدات مکرر و مکتوبی است که آمریکا و ملل‌متحد در مورد امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی داده‌اند.
در جریان این حمله موشکی بیش از 50 فروند موشک به سمت لیبرتی شلیک شد که شماری از آنها در خارج از کمپ فرود آمد. این حمله به ویرانی و آتش‌سوزی گسترده در کمپ انجامید و حفره‌هایی به قطر 2 متر و عمق ۱.۵ متر در سطح کمپ ایجاد کرد. تا ساعت 12 شب دوشنبه 4 ژوییه، 40 مجروح و مصدوم در اثر این حمله جنایتکارانه گزارش شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر