۱۳۹۴ بهمن ۳۰, جمعه

محكوميت اعدامهاي فزاينده و نقض حقوق بشر در ايران در اجلاس كميسيون خارجی پارلمان اروپا

در جلسه كميسيون خارجي پارلمان اروپا كه وزير خارجه رژيم آخوندي نيز در آن شركت داشت، نمايندگان حاضر، نقض حقوق بشر در ايران تحت حاكميت آخوندها را بشدت محكوم كردند و وزير خارجه ديكتاتوري آخوندي را آماج اعتراضات خود بخاطر اعدامهاي فزاينده و نقض حقوق بشر و هم چنين آزمايشهاي موشكهاي باليستيك و دخالت در كشورهاي منطقه  قرار دادند.
                                                       تونه کلام، نماینده پارلمان اروپا از استونی

چارلز تانوک نماینده پارلمان اروپا از انگلستان:
بنظر ما معامله با رژيم ايران، نیازمند حداکثر مانیتورینگ توسط سازمانهای بین المللی است. قطعنامه ۱۹۲۹ سازمان ملل متحد از تولید موشکهای قاره پیما که توان حمل کلاهک اتمی توسط رژيم ایران را دارند جلوگیری میکند. وزیر دفاع شما اخیرا گفته است که موشکهای دور برد عماد که در سال آینده آماده میشوند قادر به حمل سلاح هسته ای میباشد. جرا رژيم ایران به موشکهای قاره پیما نیاز دارد؟ و آنها  به سمت کی نشانه گرفته میشوند؟
در رابطه با حقوق بشر رژيم ایران نیز در سال گذشته بیش از ۸۰۰ زندانی شامل روحانیون سنی مذهب را اعدام کرد و هم اکنون بلاگر ها و ژورنالیست ها زندانی هستند. بهائی ها و مسیحیان بشدت توسط دولت شما سرکوب میشوند بخصوص آنها که از اسلام به دین دیگری گرويده اند و آنها را مرتد میدانید. کی قرار است که رژيم ایران به این سنت اسلامی «لا اکراه فی الدین » - هیچ اجباری در دین نیست احترام بگذارد؟
ادامه گزارش را از اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر