۱۳۹۴ اسفند ۱۳, پنجشنبه

نشانه های لرزه سرنگونی


استقرار زنان پاسدار تحت عنوان ”بانوان کارآگاه “در اتوبوسهای شهری اصفهان

رژیم زن‌ستیز آخوندی تصمیم گرفته است در اتوبوسهای شهری اصفهان، زنان پاسدار را تحت عنوان ”بانوان کارآگاه “مستقر کند. این خبر روز چهارشنبه12اسفند94 توسط نیروی انتظامی اصفهان اعلام شد.
کاظمی‌طبا معاون سازمان اتوبوس‌رانی در شهرداری اصفهان برای توجیه این اقدام زن‌ستیزانه مدعی شد: ”با افزایش کیف‌قاپی در بخش بانوان اتوبوسهای شهری، 10 اکیپ بانوی کارآگاه در اتوبوس شهری استقرار یافته‌اند و تا زمانی که این معضل حل نشود، استقرار مأموران پلیس ادامه دارد“.
اخبار - ايران - شقه و شكاف تاريخ: AM 6:36:30 1394/12/12
وحشت پاسدار رضایی: به نقاط حساس عبور از خط‌های خطرناک رسیده‌ایم


پاسدار محسن رضایی روز سه‌شنبه 11اسفند در جلسه «سراسری علوم و مهندسی دفاعی در سپاه پاسداران » با نگرانی گفت: دشمن در انتخابات اخیر جنگ نرمی را علیه ما به راه انداخت و چنان با امکانات سایبری و نرم‌افزاری به صحنه آمد که بسیار عجیب بود. این طرف لیستی را معرفی می‌کند و دشمن با تهدیدسازی حساب‌شده اذهان مردم را تغییر می‌دهد و این تغییر به‌گونه‌یی است که حتی صدا و سیما نیز حریف آن نمی‌شود، به‌عنوان مثال امکانات نرم‌افزاری که در تهران وجود دارد قطعاً در شهرستانها نیست و دشمن از این موضوع بهره برد تا بتواند به اهداف خود برسد».
پاسدار رضایی به نقش حیاتی سوریه برای حکومت آخوندی اشاره کرد و گفت: جنگ امروز ما از دروازه‌های دمشق آغاز شده و تا کوچه‌ خیابانهای تهران ادامه دارد، آنجا نبرد است و اینجا مقاومت.

سرکرده سابق سپاه پاسداران با وحشت‌زدگی گفت: به نقاط حساس عبور از خط‌های خطرناک رسیده‌ایم و دیگر روز گذران کردن زندگی نیست و باید در همه حال آماده باشیم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر