۱۳۹۴ اسفند ۲۳, یکشنبه

وفات مادر احمدی (مادرمجاهد عفت شاه آبادی) راتسلیت میگویم

درگذشت مادر مجاهد عفت شاه آبادی (احمدی) را به رهبری پاکبازمان مسعود و مریم و خواهر مجاهد فخری احمدی و برادران مجاهد مهندس محمود ودکتر وحید و همه بازماندگان این مادر سرفرازبویژه مادران همرزمش تسلیت عرض میکنم.
من هیچ کلامی را زیباتر و تسلّی بخش تر ازگفته های این مادر گرانقدر ندیدم و آنرا بعنوان برگ زرین زندگانی این شیرمادر قهرمان زینت بخش این
تسلیت نامه مینمایم.


من عاشق مسعودَم ، مسعودِ رجوی
من عاشق اینها هستم
من عاشق رسول خدا بودم
عاشق علی بودم
علی گویم علی جویم
چقدر خوبم که احمد را در راه خدا دادم ، در راه علی دادم
اشرفم را در راه زینب دادم، در راه حضرت زهرا دادم
پسرم!  مسعود جان!یادته!
حنیف گفت که مسعود باید بمونه،باید بمونه، تو باید بمونی و ببینی وآگاه کنی مردم را، سخنگو باشی، حرفهای مارا بگوئی.
و تو، به دادگاه آمدی و گفتی من باید لباس سرخ بپوشم. (آیا) در دادگاه نماز نخواندی؟ (آیا) پشت سرت دردادگاه نماز نخواندیم؟
توی دادگاه نماز خواندی و ما پشت سرت ایستادیم نماز خواندیم.
مسعود جان یادت میاد تو دادگاه وقتی که شهادت بچه ها را اعلان کردند، خانم صادق یک کارتن خرما درآورد و به همه داد. مسعود وضوگرفت و اولین بار به ملاقاتتان آمدم و همه شما پشت میله های زندان بودید.
...الان چند ساله هر روزی برای یک چیزی ریختند توی خونه  وجایی را خراب کردند. هیچ چیز برایم نگذاشتند. نه مال دارم نه پول دارم نه چیزی دارم.
میخواهم شماها را داشته باشم.میخواهم با شما باشم
میخواهم با مسعود باشم، میخواهم با مریم باشم
مریم دخترم است. بچه ها همه یکی یکی بچه هایم هستند
اگر هیچکس را ندارم مسعود را دارم، اگر هیچکس را ندارم مریم را دارم
خیلی میخواستم بیام اونجا حرفهایم را بزنم. اما از دست اینها نمیتوانم.
ازدست این خامنه ای که هر روز توی خانه من بود.

ه‍.ش. ۱۳۹۴ اسفند ۲۲, شنبه


فراخوان دو عضو کنگره آمریکا به اتحادیه اروپا برای نامگذاری تروریستی حزب‌الله لبنان

دو عضو دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا طی نامه‌یی به دیوید سولیوان سفیر اتحادیه اروپا در واشینگتن، خواستار آن شدند که این اتحادیه حزب‌الله لبنان را در لیست تروریستی قرار دهد.
گریس منگ (نماینده دموکرات از نیویورک) و پیتر روسکام (نماینده جمهوریخواه از ایلی نویز) در نامه خود نوشتند: اتحادیه اروپا تا کنون بازوی نظامی حزب‌الله را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کرده بدون این‌که با بال سیاسی آن نیز همان کار را انجام دهد.
کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که شامل بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی می‌باشند تفاوتی میان بال نظامی و سیاسی حزب‌الله قائل نشدند.
دو عضو کنگره آمریکا نوشتند: ”در حالی که اتحادیه اروپا در سال 2013 بال نظامی حزب‌الله را نامگذاری تروریستی کردند که گامی در مسیر درست بود، تفاوت قائل شدن میان بازوان نظامی و سیاسی این گروه نادرست است. حزب‌الله می‌تواند بسادگی پول را از طریق بال سیاسی خود منتقل کند و تلاشهای اتحادیه اروپا برای تحریم مؤثر فعالیتهای تروریستی را خنثی نماید.


فرو افتادن چوب زیربغلهای رژیم

فرمان ولادیمیر پوتین برای اجرای قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم ایران
دولت روسیه روز جمعه 21اسفند اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ولادیمیر
پوتین دستور داده قطعنامه 2231شورای امنیت درباره برنامه اتمی رژیم ایران با دقت اجرا شود.
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس در این فرمان آمده است: مؤسسات و سازمانهای روسی تا سال 2025 نباید به رژیم ایران تجهیزاتی بفروشند که در این قطعنامه به آنها اشاره شده است. این تجهیزات شامل ابزارهایی هستند که کارکرد هسته‌یی یا کارکرد دوگانه دارند.

ه‍.ش. ۱۳۹۴ اسفند ۲۱, جمعه


بلوچستان - قتل‌عام اعضای خانواده فتحی‌خان شه بخش توسط نیروهای دولتی

یک سایت محلی روز پنجشنبه 20اسفند 94 نوشت:

در ادامه گزارش قتل‌عامهای گسترده‌یی که در بلوچستان از سوی نیروهای دولتی صورت گرفته است و انتشار گزارشقتل‌عام مردان و زنان روستای کنار در سال 1369 و قتل‌عام اعضای یک خانواده بلوچ از طایفه نارویی در بخش نصرت آباد شهرستان خاش و گزارش قتل‌عام اکثر مردان روستای قلعه بید (قلابید) از توابع شهرستان خاش، در ادامه می‌پردازیم به گزارش قتل‌عام اعضای یک خانواده دیگر از طایفه شه بخش (فتحی‌خان شه بخش) که تمام اعضای خانواده وی توسط نیروهای دولتی کشته شده‌اند.
فتحی‌خان شه بخش دارای 6 فرزند پسر می‌باشد که در مجموع 5تن از فرزندانش و به قولی یک تن از نوه‌ها و یکی از برادر زادگان وی توسط نیروهای دولتی به اتهامات واهی مواد مخدر کشته شده‌اند.
و آخرین بازمانده این خانواده نیز در حال حاضر در تعقیب و گریز نیروهای دولتی است. اعضای خانواده فتحی‌خان شه بخش که توسط نیروهای دولتی کشته شده‌اند به شرح زیر می‌باشد :
1_ناصر شه بخش - ناصر شه بخش فرزند فتحی‌خان توسط نیروهای دولتی در بخش کورین خاش کشته شد.
2_ظاهر شه بخش - ظاهر شه بخش فرزند فتحی‌خان توسط نیروهای دولتی کشته شد.
3_نادر شه بخش - نادر شه بخش فرزند فتحی‌خان در کمین نیروهای دولتی کشته شد
4_صاحبداد شه بخش - صاحبداد شه بخش فرزند فتحی‌خان توسط نیروهای دولتی کشته شد.
5_مهراب شه بخش - مهراب شه بخش فرزند فتحی‌خان یک تن از متنفذین و سران طایفه شه بخش در روستای دومگ از نواحی زاهدان در مقابل درب منزلش در مقابل دیدگان اعضای خانواده‌اش توسط نیروهای دولتی تیرباران و بشهادت رسید.
6_رضا شه بخش رضا شه بخش فرزند صاحبداد و نوه فتحی‌خان توسط نیروهای دولتی کشته شد.
7_رحیم شه بخش فرزند محمدرضا برادرزاده فتحی‌خان می‌باشد.
قتل‌عام مردم بلوچ طی انگها و اتهامات واهی از سیاستهای فاشیستی نظام در بلوچستان در جهت نابودی مردم بلوچ می‌باشد و در طی سه دهه حکومت آخوندی هزاران تن از فرزندان بلوچ به اتهامات واهی تیرباران و اعدام گشته‌اند که بعضاً بسیاری از خانواده‌های بلوچ تمامی اعضای خانواده خویش را از دست داده‌اند. که در این بین سن بسیاری از کشته شدگان بالای 60 و70سال ویا زیر 18سال بوده است.
یا اعضای خانواده عظیم نارویی که در مجموع 7تن از فرزندان وی بودند به همراه دو تن از دامادهایش توسط نیروهای دولتی کشته شده‌اند.
قتل‌عام مردان روستای قلعه بید (قلابید) و قتل‌عام خانواده فتحی‌خان شه بخش از سلسله ادامه گزارشهای قتل‌عام نظام در بلوچستان است که نظام در خفا به این شیوه از قتل‌عام و پاکسازی منطقه‌یی دست می‌زده و از نگاه سازمانهای حقوق‌بشری و از نگاه سازمان ملل‌متحد و گزارشگران سازمانهای مربوطه مخفی و با اتهام مواد مخدر روی جنایت هایش سرپوش می‌گذاشته است.
اعضای خانواده و افرادی که در گزارش بالا و یا گزارشهای دیگر منتشر شده، نهادهای دولتی هرگز در این موارد اطلاع‌رسانی ننموده و این اعدامها در خفا و سانسور شدید خبری انجام گرفته است.


رژیم چاره سوری

مشهد- ترفند ارشاد و نیروی انتظامی برای به انحراف کشاندن جشن ملی چهارشنبه سوری
 نگرانی سرکردگان انتظامی از اعتراضات چهارشنبه‌سوری
بیانیه جمعی از جوانان مشهد در حمایت از فراخوان سازمان مجاهدین برای چهارشنبه سوری
وزارت ارشاد رژیم و نیروی انتظامی برای به انحراف کشاندن جشن ملی چهارشنبه‌سوری در یک ترفند مذبوحانه در محلات و خیابانها اقدام به برگزاری جشنواره چهارشنبه‌سوری در هتلها و اماکن مشابه کرده است، تاجوانان راازآتش و خیابان دور کنند.
خوزستان - بیانیه انجمن دانشجویان مسلمان خوزستان به‌مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری

کرمانشاه - حمایت خانواده‌های شهدای مجاهد خلق از فراخوان سازمان در مورد جشن ملی چهارشنبه‌سوری

ه‍.ش. ۱۳۹۴ اسفند ۱۸, سه‌شنبه


روشن‌آباد سرجنگل؛ روستايي كه همه مردان آن اعدام شده‌اند

 سیستان و بلوچستان یکی از اصلی ترین استان های محروم کشوری است که بیشترین سرمایه های مادی را داراست. درخیلی از نقاط این استان آب آشامیدنی سالم دردسترس نیست. بیشترین فرزندان این خطه از امکانات سواد آموزی و مدرسه بی بهره هستند. فقر و بیکاری بشدت مردم را آزار می دهد. در این شرایط تامین هزینه های زندگی یکی از مشکلات عمده ای است که بر عهده مردان خانواده سنگینی می کند. رژیم آخوندی هم طبق معمول بی تفاوت نسبت به مشکلات جامعه و بخصوص مناطق محروم ، جنایات زیادی را در حق مردم سیستان و بلوچستان مرتکب شده و آخرینش کشتار تمام مردان و نان آوران این روستا است.
  فعالان بلوچ مي‌گويند «روشن‌آباد سرجنگل» يكي از روستاهاي استان سيستان و بلوچستان است كه بسياري از مردان آن اعدام شده‌اند.يك “منبع مطلع ”به «كمپين فعالان بلوچ» گفته است: تقريباًهمه مردان روستاي روشن آباد در منطقه سرجنگل زاهدان كشته يا اعدام شده‌اند. اين منبع علت اكثر اعدامها را جرايم مرتبط با مواد مخدر بيان كرده است. هفته گذشته شهيندخت مولاوردي معاون رپيس جمهور در امور زنان گفت: “روستاي در بلوچستان هست كه همه مردان آن اعدام شدند”. اين سخنان با واكنشهاي گسترده‌اي از سوي فعالان حقوق‌بشر از يك سو و اصول‌گرايان تندرو از سوي ديگر مواجه شد. روستاي روشن آباد در منطقه سرجنگل واقع در ۱۰۰ كيلومتري شهر زاهدان به سمت جنوب غرب واقع شده است».

تهران - بیانیه دو تشکل هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در مورد چهارشنبه سوری

تهران - بیانیه جمعی از فروشندگان لوازم الکتریک لاله‌زار جنوبی
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران 
مردم شریف و مبارز، جوانان، دختران و پسران اشرف‌نشان 
جشن ملی چهارشنبه‌سوری نماد از بین بردن پلیدی و نحوست در شعله‌های آتش برای استقبال از بهار است 
امسال جشن چهارشنبه‌سوری را در شرایطی جشن می‌گیریم که خلیفه مفلوک در اثر خوردن زهر اتمی تعادل داخلی و منطقه‌یی خود را از دست داده است با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، زنده باد آزادی، در هرکوی و برزن، میدان شراره‌های آتش خشم خلق را بر علیه ضحاک زمان برفروزیم. 
جمعی ازفروشندگان لوازم الکتریک لاله‌زار جنوبی 

تهران - جمعی از جوانان پاساژ امجد در بیانیه خود از جمله نوشتند: 
به نام نامی ایران 
جوانان انقلابی تهران: 
این وظیفه ماست که در جشن ملی چهارشنبه‌سوری با برافروختن شعله‌های آتش که شراره‌های آن تا کاخ خامنه‌ای نمایان باشد به تمام دنیا نشان دهیم که جوانان تهران دشمن‌ترین دشمنان ضحاک زمان هستند. 
تمام میادین و کوچه و خیابانهای تهران را آتش می‌افروزیم 
مرگ بر ضحاک زمان 
هر چه فروزان تر باد آتش خشم خلق 
جمعی از جوانان پاساژ امجد

اخبار - مقاومت - اشرف و ليبرتى تاريخ: AM 6:15:12 1394/12/23
درگذشت مادر شهیدان، مادر مجاهد عفت شاه‌آبادی (احمدی)
 درگذشت مادر شهیدان، مادر مجاهد عفت شاه‌آبادی (احمدی)
درگذشت مادر شهیدان، مادر مجاهد عفت شاه‌آبادی (احمدی)

مهمترين خبرها

مناطق مرکزی شهر آنکارا بر اثر انفجاری بزرگ به لرزه درآمد
فرانسه و آمریکا: در صورت لزوم تحریمهای جدیدی علیه رژیم ایران اعمال می‌شود
مراسم بزرگداشت مادر مجاهد عفت الشریعه شاه آبادی (مادراحمدی) +عکس و کلیپ
اخبار مرتبط

مراسم بزرگداشت مادر مجاهد عفت الشریعه شاه آبادی (مادراحمدی) +عکس و کلیپ
پیام خانم مریم رجوی به جلسه حقوق‌بشر و دموکراسی در ایران در سنای آمریکا
مریم رجوی: درود به روح پرفتوح بزرگ‌زن آزاده و مجاهد، خانم عفت‌الشریعه شاه‌آبادی
با کمال تأسف مطلع شدیم که مادر شهیدان، مادرمجاهد عفت شاه آبادی (احمدی) در۹۳سالگی پس از عمری مقاومت و صبر و استقامت در برابر دو دیکتاتوری شاه و شیخ، روز جمعه۲۱ اسفند ماه در تهران دارفانی را وداع گفت و به رحمت حق پیوست.

فرزندان شهید این مادر بزرگوار عبارتند از:
-مجاهد شهید احمد احمدی که در سال ۱۳۵۴در زیر شکنجه‌های ساواک شاه به‌شهادت رسید.
-مجاهد شهید اشرف احمدی، از زندانیان سیاسی دوران شاه که به دست دژخیمان خمینی در سال ۶۷ در قتل‌عام زندانیان سیاسی به‌شهادت رسید.
-مجاهد شهید علی احمدی که در حمله موشکی عوامل تروریست خامنه‌ای به زندان لیبرتی در بهمن ۹۱به‌شهادت رسید.

مادر احمدی از دوران مصدق بزرگ پیشوای فقید نهضت ملی ایران با مسایل سیاسی آشنا بود و به‌خاطر رفت و آمد مصدق به خانه مادر برای دیدار با مرحوم آیت‌الله سید حسن احمدی، بعد از کودتای 28مرداد این خانه و خانواده احمدی در معرض کنترلهای امنیتی دیکتاتوری شاه قرار داشت.

پس از شکل‌گیری مجاهدین و به‌ویژه پس از ضربه شهریور 50 و دستگیری فرزند مجاهدش مهندس محمود احمدی، مادر احمدی در شمار فعال‌ترین مادران مجاهد و همراه با مادر رضاییها و مادر صادق و دیگر مادران و اعضای خانوادهای مجاهدین به افشای جنایات و شکنجه‌های ساواک شاه قیام کردند و با سفر به شهرهای مختلف کشور ضمن افشاگری و دادخواهی به معرفی مجاهدین و ترویج آرمان آزادی و مجاهدت علیه ستم و دیکتاتوری سفر می‌کردند و در مسیر زینب کبری با ایجاد شبکه مادران مجاهد و مبارز با استقبال از همه خطرها و فشارها و شکنجه‌ها و تحمل داغ و فراق فرزندان، نقشی ستایش‌انگیزی در زمینه‌سازی قیام و انقلاب مردم ایران ایفا کردند.

مادر مجاهد عفت شاه آبادی (احمدی) - که فرزند آیت‌الله العظمی میرزا محمدعلی شاه آبادی و مورد احترام بسیار بود، چه در زمان دیکتاتوری سابق و چه در سالهای خفقان و استبداد آخوندی بارها دستگیر و شکنجه شد و پیوسته با رفتار ضدانسانی و سرکوبگرانه و آزار مأموران و عوامل دشمن مواجه بود ولی هیچ گاه از یاری و همراهی با فرزندانش دست برنداشت و پیوسته مدافع و مشوق مجاهدین بود.
این مادر بزرگوار در جریان انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین با صفای قلب و ایمانی سرشار و ستایش‌انگیز به‌عنوان یک از شیفتگان و عاشقان مریم رهایی، در هر فرصتی به دفاع از او و انقلاب و پیام رهایی بخش او برمی‌خاست.

مادر احمدی با صبر و رشادتی ستایش‌انگیز و طی نیم قرن از عمر پر بارش، صبور و پایدار، از راه مجاهدین و رهبری مسعود و نبرد رهایبخش انقلابی برای سرنگونی دیکتاتوری دفاع کرد و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزید و به راستی به الگویی آموزنده برای زنان آزاده و مادران مقاوم و مجاهد میهن و همه فرزندان مجاهدش تبدیل شد.

خبرهاى ما را مى توانيد در كانال تلگرام نيز دنبال كنيد
https://telegram.me/mojahedin_org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر