۱۳۹۵ فروردین ۹, دوشنبه

دو راه ادعائی خامنه ای و رفسنجانی یک راه است



خامنه ای و سایر سردمداران و مهره ها رژیم، این روزها هرکدام  با زبان خود از یک دوراهی سخن میگویند.
اگر این رژیم روزی گفت ماست سفید است باور نکنید. این رژیم به علت دجّال بودنش، زمانی میگوید ماست سفید است که ماست به رنگ دیگری درآمده باشد. شما اظهارات سردمداران و مهره های رژیم، و آمار آن را نگاه کنید. سرا پا دروغ و حقه بازی است. هم باند رفسنجانی  و روحانی و هم باند خامنه ای هر کدام در سخنرانی هایشان از این دوراهی سخن میگویند. حرفهای اخیر آنها در زیرآمده است. اما این رژیم به دلایلی که درادامه خواهد آمد دو راه ندارد و فقط یک راه در پیش رو دارد و آنهم سرنگونی است. این دو راه هم به همان راه منتهی میشود ولی به علت ویژگی دجّال و دروغپردازشان اینگونه به آن اعتراف می کنند و به همدیگر هشدار میدهند. البته برخی مهره ها از ترس هنوز جرأت بیان آنرا ندارند و بطور ضمنی این حقیقت را بیان میکنند.
خامنه ای در سخنرانی خود در مشهد گفت :

آن سیاستی که مورد نظر آنها( آمریکا) است این است که وانمود کنند ملّت ایران ( نام  مستعار برای حکومت ولایت فقیه ) بر سر یک دوراهی قرار دارد و چاره‌ای ندارد جز اینکه یکی از این دو راه را انتخاب کند. آن دوراهی عبارت است از اینکه یا باید با آمریکا کنار بیایند، یا باید به‌طور دائم فشارهای آمریکا و مشکلات ناشی از آن را تحمّل کنند؛ یکی از این دو را ملّت ( ولی فقیه ) ایران باید انتخاب کند؛ این چیزی است که آنها میخواهند.

روحانی با به زبان راندن جملاتی که ازفحش ... برای خامنه ای بدتر بود گفت:
گرچه ملت بزرگ ما که همیشه پیشگام بودند، «برجام دو» را در 7 اسفند سال گذشته کلیـد زدند. «برجام دو» همان اقدام مشترک ملی در داخل کشور است که با وحدت، آشتی و با همدلی شروع خواهد شد؛ برجامی که قبل از اقتصاد از اخلاق آغاز می‌شود.



محسن رضائی درحالی که به درماندگی رژیم اعتراف میکرد گفت:
... ما یا باید در مبارزه با آمریکا ریاضت بکشیم و به مردم بگوییم غذا نخورند و جیره‌بندی کنیم یا اینکه در همین حالت که با آمریکا در حال مبارزه هستیم اقتصاد خود را شکوفا کنیم و این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.


(خبرگزاری ایسنا ...خاتمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برخی تمام امیدشان را به غرب معطوف کرده‌اند و به آن‌ها اعتماد کرده و به دنبال برجام 2 و 3 هستند، اظهار کرد: برخی تمام امیدشان را معطوف به غرب کرده و می‌گویند اگر برجام عملی شود مشکلات کشور نیز حل خواهد شد و کشور گلستان می‌شود. آن‌ها فکر می‌کنند فتح‌الفتوح صورت گرفته و چون این آب‌نبات زیر دهانشان مزه کرده‌ است به دنبال برجام 2 و 3 هم هستند در حالی که این خبرها نیست و بهتر است چنین افرادی واکنش‌های کاندیداهای ر
 یاست جمهوری آمریکا را ببینند که می‌گویند اگر به قدرت برسیم برجام را ریزریز می‌کنیم.

اینها همه جیغ و فریادهایی است که حیوانات مختلف به هنگام روبرو شدن با خطر میکشند و یکی واق واق میکند دیگری زوزه میکشد و آن دیگری جیغ .... همه از سرنگونی قریب الوقوع خود سخن میگویند و به جان ملّت افتاده اند. افزایش اعدامها و مجازات ها وبگیر و ببندها از یکطرف و بستن عوارض و مالیات های مختلف در همین عِداد بشمار میرود.
  هر راهی هم که برای نجات این رژیم پوسیده و باندهای جنایتکار آن بر میشمارند
نهایتاً به همان راه ختم میشود که هرباند آنرا به نوعی بیان میکند. سرنگونی، سرنگونی،
 سرنگونی.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر