۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

گزارشهای رسانه‌های فرانسه و جهان از تظاهرات «نه به روحانی» در پاریس

تظاهرات پاریس

تظاهرات پاریس

تظاهرات و راهپیمایی بزرگ «نه» به آخوند روحانی و رژیم ولایت‌فقیه که روز پنجشنبه به‌مدت 6ساعت در پاریس برگزار شد، با بازتاب بسیار وسیعی در صحنه سیاسی و مطبوعاتی فرانسه و همچنین در کشورهای عربی و سایر نقاط جهان مواجه شد.
در فرانسه تقریباً تمامی تلویزیونهای سراسری و اصلی مثل کانال‌های 1، 2، 3 و 6 و همچنین تلویزیونهای خبری 24ساعته، مثل ب.اف.ام.فرانس24، ای تله و ال ث ای و ال.ث.پ.تلویزیون پارلمان این کشور به پخش گزارش‌های متعدد زنده از صحنه یا گزارش در بخش اصلی خبری شامگاه پنجشنبه خودشون از این تظاهرات پرداختند. رادیوها و روزنامه‌ها و سایتهای فرانسوی هم در گزارش‌های خودشان این تظاهرات را به‌نحوی گسترده منعکس کردند.
همچنین خبرگزاری فرانسه با مخابره فیلم، عکس و گزارش‌هایی، اخبار مربوط به تظاهرات «نه» به روحانی را بازتاب داد. آژانس‌های اصلی عکس در جهان مثل گتی ایمیج هم تصاویر متعددی از صحنه‌های مختلف تظاهرات و راهپیمایی را مخابره کردند.
در همین حال تلویزیونهای مهم خبری جهان مثل شبکه جهانی سی.ان.ان.و خبرگزاریهای اصلی جهان، مثل خبرگزاری رویتر و آسوشیتدپرس به انعکاس تصاویر، فیلم‌ها، و خبرهای این تظاهرات پرداختند.
در جهان عرب با گزارش‌های متعدد و پخش زنده تظاهرات و مصاحبه با شرکت کنندگان و شخصیتها در تلویزیونهای کشورهای مختلف مواجه بودیم که از برخی از آنها  نام می‌بریم:
- الجزیره و الجزیره مباشر که بخش‌هایی از تظاهرات را زنده پخش
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر