۱۳۹۵ تیر ۱۱, جمعه

رجوی ، نامی مترادف با سرنگونی رژیم

  موج حمایتهای هم میهنانمان و شخصیتهای جهانی از گردهم آیی مقاومت در پاریس، رژیم را به وحشت انداخته است. این وحشت چیز تازه ای نیست و در سرفصلهای مختلف واکنش های هراس آلود بسیاری از خود نشان داده است. اما آنچه که بیش از پیش واکنش های هراس آلود را تشدید میکند ابتکارعمل مقاومت سازمان یافته خلق است که با شجاعت و فداکاری زاید الوصف هموطنان بویژه در شکنجه گاههای رژیم آنرا به یک تعجب و شگفتی باور نکردنی تبدیل میکند.

  حمایت زندانیان سیاسی از این گردهم آیی مانند فراخوان زندانی سیاسی ارژنگ داودی برای شرکت هم میهنان در این گردهم آیی حاکی از شرایطی است که دژخیم به ناتوانی خود اعتراف میکند و جز تکرار فحش و ناسزا های همیشگی و نشخوار لاتائلات همیشگی کاری از دستش برنمیاید.
  وزارت بدنام اطلاعات در سایت اینترلینک فراخوان این زندانی سیاسی را زیر علامت سئوال برده و سپس به تهدید این زندانی سیاسی شجاع میپردازد. بد نیست سوزش و لرزه رژیم را از در این مقاله که با حذف کلمات مستهجن و عباراتی که لایق خودش و ولی فقیه طلسم شکسته است در اینجا ببینید.
"نکته قابل توجه اینکه وی مدعی شده از درون “سلولهای تنگ و تاریک” رژیم این مطلب را نوشته است!!!
اولاً این چه سلول تنگ و تاریکی است که در آن هواداران رجوی آزادانه مطلب می نویسند و فیلم تهیه می کنند و مستقیماً برای تلویزیون و سایت های مقاومت ارسال می کنند؟ خودتان را مسخره کرده اید یا مردم را احمق تصور کرده اید؟"
  در این که وابستگان رژیم احمق هستند شکی نیست ولی شیر زنان و کوهمردانی که تسلیم باند جنایتکار حاکم نشده اند همواره آزاد بوده اند و قلباً و قلماً و قدماً مقاومت را پیشه خود کرده اند ودرسلولها و زیر شکنجه هایی که ظاهراً هیچکس صدای آنها را نمی شنید همچنان رژیم را به زانو درآورده اند. مردم هم ، نه آن مردمی که نام مستعار خود کرده اید با گرد هم آیی هایی که لرزه بر اندام یکایک شما انداخته است صدای آنان را از پس دیوارهای قطور بتونی میشنوند وبا گرد هم آیی ها و فریادهایشان در سراسر دنیا زبان گویای مقاومت آنان بوده اند.
این سایت سوزش و درعین حال شگفتی خود را چنین بیان میکند:" دومین سوال اینجاست که این شخص در سلول تنگ و تاریک چگونه موفق شده که تبلیغات رجوی را در تلویزیون و سایتهای ایشان نگاه کند و از تاریخ دقیق میلادی و شمسی آن هم خبر داشته باشد؟


   تو و امثال تو که ایمان ندارید، همینقدر که در این دنیا میسوزید چند برابر آن باید در قیامت بسوزید، ولی جواب این سئوال را قرآن میگوید اگر تا کنون نشنیده ای بشنو" ان جاهدوا فینا لنهدینکم سبلنا " اگر درراه ما جهاد کنید راههایمان را به شما نشان میدهیم.
سومین سوآل
-اگر نامه جعلی است باز هم باید پاسخ دهد که چرا با جان زندانیان هوادار خودش هم بازی می کند؟ چرا با این کارها می خواهد این زندانی را به جوخه اعدام بسپارد؟
-اگر نامه جعلی نیست باز همان ابهام های اولیه بوجود می آید که آیا در زندانهای جمهوری اسلامی زندانیان از کشورهای اروپایی هم آزادتر هستند که براحتی برای تروریستها نامه نگاری می کنند؟ آیا در کشورهای دمکراتیک غربی اجازه می دهند که یک داعشی یا القاعده ای براحتی برای اربابان تروریست خودش نامه بنویسد و از آنها حمایت کند؟

چطور شد تو که ادعا میکردی به به چه زندان آزادی بنا بر این بهتر نبود از اول میگفتی ببینید در زندانهای ما چقدر آزادی هست. در این صورت مجبور نبودی در یک جمله پشت سرهم ضد و نقیض بگوئی. البته این خاصیت دروغگویان است که حتی حافظه کوتاه مدت هم ندارند.
  در ادامه مقاله هم که چیزی در چنته ندارد شروع به سوز وگداز ونشخوار جعلیات هزار بار گفته بی اساس میکند. به مصداق گفته قرآن صمٌ بکمٌ عمیٌ لال و کر و کورند و انبوه هوا دارانی که در گردهم آئی های گذشته فریاد مرگ بر رژیم ضد بشر را سر میداده اند را نمیشنوند و نمیبینند.همچنین انبوه جمعیتی که در گردهم آئی شرکت میکنند و شخصیتهای والا مقامی که از همه کشورهای جهان در این گردهم آیی شرکت دارند را نه میبینند و نه حتی یکبار شنیده اند که این شخصیتها چه میگویند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر