۱۳۹۴ آبان ۲۹, جمعه


رژیم جهنم ساز
تصاویر موشک باران لیبرتی  دل هر بیننده را میلرزاند. بویژه وقتی که بداند این موشک باران علیه یک کمپ پناهندگان بی سلاح انجام شده است.


 وقتی به تلاشهای سازنده ای که ساکنان لیبرتی برای تبدیل مخروبه قبلی لیبرتی به وضعیت جدیدی که قبل از بمباران تبدیل شده بود، نظر بیافکنیم این تخریب معنای سمبولیک دیگری پیدا میکند.

با در کنار هم گذادرن این تصاویر زبان گویایی به سخن در میاید که با گفته و نوشته نمیتوان آنرا نشان داد.
 این تصاویر از هزار لغت و مقاله بیشتر سخن میگویند. این، عملکرد یک رژیم ضد سازندگی و ویرانگررا نشان میدهد.
عملکرد رژیم خمینی که از همان روز اول، کاری جز اعدام و زندان و شکنجه و ترور و جنگ و ویرانی نداشت.
ودر مقابل نشان دهنده پیشتازان خلق است که کاری جز سازندگی، آبادی، صلح و دفاع از محرومان و شکنجه شدگان نداشته و ندارند.
زهر آتش بس را به حلقوم امام جنایتکاران ریختند.
ایران را از جنگ خانمانسوزی که هیچکس جرأت نداشت از پایان آن دم بزند، نجات دادند.
اشرف را از یک بیابان بی آب و علف به یک بهشت تبدیل کردند.
مزدوران رژیم آنرا از یک بهشت به ویرانه ای تبدیل کردند.
 مجاهدان، لیبرتی را از یک ویرانه به یک کمپ تبدیل کردند.
 آنهم با محاصره شدید و نداشتن امکانات اولیه، فقط با کار و ابتکار.
امّا رژیم ویرانگر آنرا به چنین مخروبه ای تبدیل کرد.
 رژیم عقب مانده خمینی علیرغم داشتن بهترین امکانات سازندگی که کمترین آن سرمایه فراوان  و امکانات طبیعی و نفت وسایر معادن بود کشور را به ورطه چنین ویرانی ای کشانیده است.
خامنه ای، چند صباحی در دفاع از ساختن بمب اتم میگفت، اتم را برای مصارف پزشکی و ایجاد انرژی برق میخواهیم. به این آخوند شیّاد و هم پالکی هایش باید گفت، نمیخواهد کسی را سالم کنی اینهمه آدم سالم را به قتل نرسان و اینقدرجوانان سالم را بیمارنکن و به قتل نرسان.

این رژیم حتی بهشت را هم به جهنم تبدیل میکند.


بهشت سازان را میدزدد و آنان را در جهنم خود میکُشد. ولی مجاهدین دوباره بهشت را برای خلق خود به ارمغان میاورند.


تاریخ گواهی میدهد، کسانی که بارها از از خانه و دیار خود بناحق رانده شدند، از شکنجه و زندان و داس و تبر وگلوله و موشک باران نترسیدند و در سخت ترین شرایط صبر و مقاومت پیشه کردند و از بیابان شهر ساختند و از ویرانه ها عمارت بنا کردند، بالاترین انگیزه و صلاحیت برای ساختن ایرانی آباد و آرمانی را دارند و این ها را نه در حرف و شعار بلکه در واقعیت و عمل به اثبات رسانده اند. خامنه ای هرگز قادر نیست این سرمایه های خلق را نابود کند این سنت تاریخ است و وعده خداست که بارها با صریحترین نص در قرآن آمده است " و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون" و برای مجاهد خلق هیچ رزق و روزی ای بهتر از آگاهی خلق و آبادی و آسایش مردم نیست. آرمانی که اراده کرده اند وبدون تردید در همان اولین قدم به آن رسیده اند. مجاهدین بارها به پیروی از رهبرشان به صراحت گفته اند  اگر آزادی خلق در گرو پرداخت جانهایمان است ای گلوله ها بگیریدم.
اعدام و موشک باران جز بر محکومیت و گناهان بی حد خامنه ای و مزدوران و همدستانش نمی افزاید. وبه خامنه ای میگوئیم تو نمیتوانی فروغ خاندان نبوت را خاموش کنی. اگر حسین ها را کُشتی بدان مهدی ها پرچمدار اوهستند وجهان از حجت هدایتش خالی نخواهد ماند. همانگونه که موشک ها بالاترین و آخرین سلاحتان برای نابودی مجاهدین بود شما هم آخرین جرثومه های تاریخی باقیمانده از ارتجاع چند هزار ساله هستید که بزودی به اسلاف پلید خویش میپیوندید و جز لعنت و نفرین ابدی نصیبی نخواهید داشت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر